Ruilen & Retourneren
Natuurlijk is het mogelijk om bij Ziezo Mode te retourneren. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van uw pakket.
De te retourneren artikelen dienen ongewassen, ongedragen en in het bezit van de originele labels te zijn. Uiteraard kun je de artikelen passen om te zien of ze aan je verwachtingen voldoen. Let hierbij op de kleding geen ongewenste geuren en/of vlekken oppikken mocht je de artikelen willen retourneren.
- Bij het retourneren zijn de retourkosten voor eigen rekening
- Sale artikelen kunnen niet worden geretourneerd of worden geruild.
De twee mogelijkheden om te ruilen of retourneren
- U kunt het artikel bij ons in de winkel retourneren of ruilen voor een andere maat, neem altijd uw aankoopbewijs mee.
- Bij retourneren in de winkel worden er geen kosten berekend,
- Let op ! er kan niet geruild worden tegen een ander willekeurig artikel.
2. Vraag uw retour aan via onderstaande link
De afhandeling van je retourzending
We streven ernaar je retourzending binnen twee werkdagen af te handelen
De financiële afhandeling bij iDEAL en Bancontact
Bij de betaalmethodes iDEAL en Bancontact zullen wij het retourbedrag binnen drie werkdagen terug boeken naar het bij ons bekende bankrekeningnummer.
Een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen
Als u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, vragen wij u om dit zo snel mogelijk bij ons te melden, zodat wij het voor u zo spoedig mogelijk op kunnen lossen.
U kunt contact opnemen met onze klantenservice via :
- Mail - info@ziezo-mode.nl
- Telefoon - 0515 230306 ( Ma t/m ZA van 9.30 t/m 17.oo )
- Klantenservice contact formulier
- Live chat ( op werkdagen van 9.00 t/m 17.00 )
Garantie & Klachten
Ziezo garantie staat voor kwaliteit en zekerheid, op al onze artikelen die wij verkopen zit de volledige fabrieksgarantie van twee maanden.
Herroepingsrecht
U hebt als consument het recht om binnen een termijn van 14 dagen de overeenkomst te herroepen.
U dient de goederen niet later dan 14 dagen ongewassen, ongedragen en in het bezit van de originele labels aan ons te retourneren, wij betalen u terug met het zelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht.
Wij betalen u terug als de producten in ons bezit en gekeurd zijn.
Wij van Ziezo Mode doen er alles aan om u als klant zo goed mogelijk te bedienen en van dienst te zijn, natuurlijk kan er altijd iets fout gaan of voor verbetering vatbaar zijn.
Heeft u een klacht of opmerking over een van onze producten of onze dienstverlening, meld dit dan zo snel mogelijk bij ons. Je kunt hiervoor het onderstaande contactformulier gebruiken.
Betreft het een klacht over een product, dan verzoeken wij je om het ordernummer van de bestelling hierbij te vermelden. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie
formulier